Skip to main content

စာလုံးပေါင်းသတ်ပုံနဲ့ အချက်အလက်တွေ အမှန်အတိုင်း ထုတ်လို့ရတယ်

ထုတ်ဝေသူတွေလည်း ဇွတ် 'တစ်' ခိုင်းလို့ လိုက် 'တစ်' ကြရတာပါ ဆရာရေ့။ စာပေကင်ပေတိုင်တွေက အလုံးရေနဲ့ ဒဏ်ရိုက်တာဗျ။

ဟုတ်။ အဲလိုပြန်ပြောတာတွေ မကြာခဏ ရပါတယ်။ 'စာပေကင်ပေတိုင်' ခေါ် 'စာပေစိစစ်ရေးအဖွဲ့' ရှိစဉ်က ပြောတဲ့အတုင်း လုပ်ခဲ့တယ်။ စာရေးသူတဦးက 'တ' တလုံးကို ပိုက်ဆံဘယ်လောက်ဒဏ်ရိုက်တယ်လိုပါ အတိအကျ ပြောပြပါတယ်။

စာပေစိစစ်ရေးအဖွဲ့ကို ၂၀-၈-၂၀၁၂ နေ့ကစပြီး ဖျက်သိမ်းလိုက်ပြီးဖြစ်ပါတယ်။  တချို့က အဟောင်းစနစ်အတိုင်းသာ စာအုပ်ထုတ်ဝေရမယ်လို့ အခု (အခုစာရေးနေတဲ့ မိနစ်ပိုင်းအထိ) ထင်မှတ်မှားနေကြတယ်။

ကျွန်တော် ၂၀၁၆ ခုနှစ်က ဆဋ္ဌသံဂါယနာတင် ပါဠိ-မြန်မာပြည် တစုံမှာယူတယ်။ သတ်ပုံတွေကို မှားအောင်မပြင်ဘဲ မူရင်းအတိုင်း ရိုက်ပေးပါတယ်။ 

၂။ ကျွန်တော်ရေးတဲ့ ဆေးပညာစာများ ၃ အုပ်ကို ၂၀၁၆ နောက်မှာ ကျွန်တော့သတ်ပုံမူအတိုင်း အများသူငါလို မှားအောင်မပြင်ဘဲ ပုဂံတ်ိုက်က တအုပ်၊ စိတ်ကူးချိုချိုက ၂ အုပ် ထုတ်ပေးပါတယ်။ 

၃။ အခုဆိုရင် လူထုတိုက်က လူထုဦးလှစာအုပ်တွေကို မှားအောင်မပြင်ဘဲ မူရင်းအတိုင်း ပြန်ထုတ်နေပြီ။

၄။  ဝီကီပီးဒီးယားမှာ စာပေစိစစ်ရေးကပြုတ်ခဲ့တဲ့ ဗိုလ်မှူးတွေ (၃ ယောက်ရှိတယ်) က ဦးစီးနေသလား မသိ။ တင်သမျှ ၈၀% သတ်ပုံတွေ မှားနေတယ်။

Ludu Book Shop - လူထုစာအုပ်ဆိုင်

လူထုထဲက လူတယောက်၊ သာမန်လူတယောက်၊ လမ်းပေါ်က လူတယောက်၊ လမ်းဘေးက လူတယောက်၊ မြန်မာပြည်သူ ၁ဝဝ လျှင် ၈၅ ယောက်မကသော ရိုးရိုးလူစားထဲက လူတယောက်သာလျှင်ဖြစ်သော မောင်ညိုသည် ဘယ်အတွက်ကြောင့် ဤသို့ ထောင်ထဲသို့ တလည်လည် ရောက်နေရပါသလဲ၊ လူငယ်လူရွယ် ပေါင်းများစွာတို့သည်လည်း ထောင်ထဲသို့ မောင်ညိုကဲ့သို့ပင် မကြာခဏ ရောက်နေကြရသည်ပင် မဟုတ်ပါလော၊ အချို့ မရောက်သေးသူပေါင်းများစွာတို့သည် ရောက်စရာများကို လုပ်နေကြသည် မဟုတ်ပါလော။ 

အသက်အရွယ် ၂၅ နှစ်ခန့်အတွင်း ထောင်ထဲသို့ ၁၀ ကြိမ်၊ ၁၂ ကြိမ်မျှ ရောက်ကြသော လူငယ်တို့၏ဘဝသည် မည်သို့ရှိပါမည်နည်း။ 

မောင်ညိုတယောက်တည်း၏ ဘဝလမ်းခရီးစဉ်သည် စင်စစ်အားဖြင့် ကျွန်တော်တို့ အမျိုးသားလူများစုကြီး၏ သုခ၊ ဒုက္ခ၊ ဘဝစံစားမှု ခံစားမှုများဖြင့် ကပ်လျက်ရှိ၏။ တိုင်းပြည်၏ သမိုင်းနှင့်လည်း အနာဂတ်အဖို့တိုင် စပ်နေ ဟပ်နေ၏။ 

လူထုဦးလှ လေနှင့်အတူ တန်ဖိုး - ၆၅၀၀ ကျပ် စတုတ္ထအကြိမ် (၂၀၂၃)

တခြား ဥပမာကောင်းတွေလည်း ရှိသေးတယ်။ စာလုံးပေါင်းသတ်ပုံနဲ့ အချက်အလက်တွေ အမှန်အတိုင်း ထုတ်လို့ရတယ်။ မှားအောင်ပြင်စရာ  မလိုပါ။

ဒေါက်တာတင့်ဆွေ

Comments

Popular posts from this blog

ဝိဘတ်များ

ရေး မြို့ကကြိုဆိုပါ၏ နဲ့  ​ရေးမြို့မှ ကြိုဆိုပါ၏ ဘယ်ဟာအမှန်လဲဆရာ ရန်ကုန်မြို့က ကြိုဆိုပါ၏စာကို တင်တယ်။ ကွန်မင့်တွေလည်း များတယ်။ မက်စင်ဂျာကနေလည်း လာတယ်။ တချို့က နားမလည်။ အမှားကိုသာ မှန်တယ်ထင်ပြီး ရေးကြတယ်။ မတတ်နိုင်။ မှ နဲ့ က ကို ၂၀၁၇ ကတည်းက တင်ပြထားပြီးပါပြီ။ ကို နဲ့ အား လည်းရေးထားတယ်။ ရ နဲ့ က မှားနေကြပြန်တယ်။ နာမ်၊ နာမ်စားတို့၏ နောက်၌တည်၍ ၄င်းတို့သည် ကတ္တားဖြစ်သည်၊ ကံဖြစ်သည် စသည်ကိုလည်းကောင်း၊ ကြိယာ၏ နောက်၌တည်၍ ၄င်းကြိယာ၏ ကာလနှင့် အမျိုးအစားကို လည်းကောင်း ဝေဖန်ပိုင်းခြားပြသော စကားလုံးကို ဝိဘတ်ဟု ခေါ်သည်။ ဝိဘတ် (၂) မျိုး ရှိသည်။ ၁။ နာမ်ဝိဘတ် ၂။ ကြိယာဝိဘတ် နာမ်ဝိဘတ် နာမ်၊ နာမ်စားတို့၏ နောက်၌တည်၍ ၄င်းတို့သည် ကတ္တားဖြစ်သည်၊ ကံဖြစ်သည် စသည် ဝေဖန်ပိုင်းခြားပြသော ဝိဘတ်ကို နာမ်ဝိဘတ်ဟု ခေါ်သည်။ နာမ်ဝိဘတ် (၁၇) မျိုး ရှိသည်။ 1. ကတ္တားဝိဘတ် 2. ကံဝိဘတ် 3. ထွက်ခွာရာပြဝိဘတ် 4. ရှေးရှုရာပြဝိဘတ် 5. ဆိုက်ရောက်ပြဝိဘတ် 6. အသုံးခံပြဝိဘတ် 7. အကြောင်းပြဝိဘတ် 8. လက်ခံပြဝိဘတ် 9. နေရာပြဝိဘတ် 10. အချိန်ပြဝိဘတ် 11. ပိုင်ဆိုင်ခြင်းပြဝိဘတ် 12. လိုက်လျောပြဝိဘတ် 13. ယှဉ်တွဲပြဝိဘတ် 14. ခွဲထုတ်ရာပြဝိဘတ် 15. ရည်စူးချက်ပ

ပဲ နဲ့ ဘဲ ဋီကာ

၁။ ပဲမှန်သမျှ ဘဲလား ဆရာခင်ဗျ အငြင်းအနေနဲ့မှ ဘဲ သုံးရတာလားဗျ ခွဲခြားမသိလို့ပါဆရာ ၂။ ဆရာခင်ဗျာ 'ပန်းပန်လျက်ပဲ' မှားတယ်ဆိုတော့ ပဲနဲ့ဘဲ အသုံးလေးရှင်းပြစေလိုပါတယ်ခင်ဗျာ ၃။ ပဲ နဲ့ ဘဲ သုံးတာ ပုံထဲကအတိုင်း မှန်လား မှားလား ဆိုတာ သိချင်ပါတယ် ဆရာ။ ၄။ ချောင်းအစွယ်လား ချောင်းအဆွယ်လားဆရာ မူကွဲတွေကလည်း ကွဲဘဲကွဲနိုင်လွန်း ၅။ မနက်စာ စားပဲဖြစ်ဖြစ် အဆာပြေလေးဖဲဖြစ်ဖြစ် - ဖဲဆိုတာ ဖဲရိုက်တာ။ ၆။ အထင်ကရအစားအစာ တစ်ခုဖဲလေနော် - တခုပဲ (ဘဲ) လေနော်လို့ ရေးရ။ ‘တစ်ခု’ ဆိုရင် မျိုမကျတဲ့အစားအစာ။ ဖဲဆိုတာ ဖဲရိုက်တာ။ ၇။ ငါပဲလုပ်မယ်လားဗျ ပဲ လား ဘဲ လား ဇဝေဇဝါဗျ ၈။ ပဲနဲ့ဘဲကို အမြဲမှားပါတယ် ဒါပဲလို့ပြောယင် အမှားပါလားရှင် - ပန်းပန်လျက်ပဲ မှားတယ်။ ဆိတ်အုပ်ကဗျာ။ - သူငယ်ချင်းလို့ပဲ ဆက်၍ခေါ်မည်ခိုင် မှားတယ်။ သူငယ်ချင်းလို့ပဲ ဆက်၍ခေါ်မည် ဆိတ်မ။ ဗေဒါလမ်း ညိုပြာပြာ လတာပြင်ခြေရင်း လှိုင်းတက်ရာ ဗေဒါတက်၊ လှိုင်းသက်ရာဆင်း။ ဆင်းရလဲ မသက်သာ အုန်းလက်ကြွေရေပေါလော၊ မျောစုန်လို့လာ အဆင်းနဲ့အလာ၊ ဗေဒါမ အထွေး အုန်းလက်ကြွေ သူ့နံဘေး၊ ဆောင့်ခဲ့ရသေး။ ဆောင့်ခဲ့လဲ မသက်သာ နောက်တချီ ဒီတလုံးက၊ ဖုံးလိုက်ပြန်ပါ မြုပ်လေပေါ့ ပေါ်မလာ၊ မဗေဒါအလှ တလံကွာ လှ

အဘရောဂါ ကျဆုံးပါစေ

ဒီစာကို ခေါင်းစဉ်အမျိုးမျိုးနဲ့ အခါတရာလောက်တင်ပြီးသား။ စစ်ယူနီဖေါင်းနဲ့လူတွေ့တိုင်း အဘခေါ်ခိုင်းတာ နဝတ ခေတ်ကစတယ်။ နောက်တော့ လူတွေ့တိုင်း အဘဖြစ်လာတယ်။  ကိုယ့်အဖွားမှာ အိမ်ထောင်ဘက်တွေ များရော။ မလုပ်ကောင်းပါ။ ကန်တော့။ မြန်မာစာမှာပါ အဘရောဂါ ကူးစက်လာတယ်။ အခုဘဲ တယောက်က အဘ။ အဘအသုံးဟာ ယဉ်ကျေးမှု စသဖြင့် အရင်လူတွေရေးသလို ရေးလာပြန်တယ်။ အဘအသုံး နည်းလာပြီ။ အသစ်က Hi နဲ့ နော်။  စောစောက ထပ်မံတင်ပြသေးတယ်။ သားနဲ့ သမီး။ ကျွန်တော်၊ ကျနော်၊ ကျမ၊ ဗျ၊ ခင်ဗျ၊ ခင်ဗျာ၊ ရှင်၊ ရှင့် အသုံးတွေ ပျောက်ကွယ်လာလာတာအတွက် အင်မတန် နှမြောပါတယ်။  အဘမခေါ်ရမနေနိုင်သူတွေ ကျွန်တော့ဆီတော့ စာမရေးသားကြစေလိုပါ။ အခေါ်ခံချင်သူတွေ အများကြီး။  သူများကိုအဘခေါ်သူတွေ ကြီးလာရင် အဘလိုလုပ်ကြလိမ့်မယ်။ အဘရောဂါ ပျောက်ပါစေသတည်း။ အဘခေတ် ကျဆုံးပါစေသတည်း။ ယဉ်ကျေးမှုဖြစ်တယ်၊ ဘာဖြစ်တယ် ညာဖြစ်တယ် ပြန်မရေးစေလိုပါ။ ဆရာဝန်ကို ဆရာလို့ မခေါ်ချင်သူတွေလည်း မမေးကြစေလိုပါ။ ဒေါက်တာတင့်ဆွေ