Skip to main content

NCGUB တရားခံ၏ လျှောက်လဲချက်

တချိန်က စင်ပြိုင်အစိုးရ မှတ်တမ်းများ

ကွန်မင့်တခု = အလံ အသစ် မရွေးခင်တုန်းက ပုံလား ဆရာ။

ဟုတ်တယ်။ အဲဒီအစည်းအဝေးနောက်မှသာ အလံသစ်ဖြစ်လာပါတယ်။

ကွန်မင့်တခု = လုပ်တော့လုပ်ခဲ့ကြတယ် အောင်မြင်မှုတော့မရခဲ့ဘူးလို့ပြောလို့ရမယ်နော်ဆရာ

စာတပုဒ်လည်း တင်ပြထားပါတယ်။ ယှဉ်ပြိုင်ခြင်းသည်အဓိက။

ကျွန်တော်တို့က အတန်းတင်စာမေးပွဲ ဝင်ဖြေကြသလို မဟုတ်ပါ။ ကျောင်းသက်ကတော့ အနှစ်နှစ်ဆယ် ကြာတယ်။ အတိအကျဆိုရင် ၂၁ နှစ်၊ ၈ လနဲ့ ၆ ရက်ကြာမြင့်ပါတယ်။

စာမေးပွဲအောင်တဲ့ကျောင်းသားတိုင်း နောက်နှစ်မှာ အတန်း တက်ကြရတယ်။

ကျွန်တော်တို့က အရံကျောင်းသားနဲ့တူတယ်။ ကျောင်းသားအစစ်က ပြည်တွင်းမှာ။ အများစုက ထောင်ထဲမှာ၊ တချို့က နေအိမ်အကျယ်ချုပ်။ တချို့ကလည်း ကျောင်းစာရင်းက နှုတ်ထွက်ထားကြတယ်။

ဆယ်စုနှစ် ၂ ခုကြာတော့ နေအိမ်အကျယ်ချုပ်ကျနေသူ လွတ်မြောက်၊ ထောင်ထဲကလူတွေလည်း လွတ်လာချိန်မှာ ကျွန်တော်တို့ဟာ စာမေးပွဲဆက်မဖြေကြတော့ပါ။ ဆက်လက်တာဝန်ယူစရာ မလိုတော့သူတွေ ဖြစ်လာပါတော့တယ်။ 

ကိုယ့်ပါတီ၊ ကိုယ့်လူတွေ တာဝန်တွေရလာကြချိန်မှာတော့ ကျွန်တော်တို့လည်း တိုင်းပြည်ကို အလည်ပြန်ခွင့် ရတာကို ဆုကြေးလို့ သဘောထားပါတယ်။

ကျွန်တော်တို့ထဲက ၂ ဦးကတော့ အသက်ပေးလှူသွားကြတယ်။ အသက်ဆက်ရှင်နေသေးတဲ့ ကျွန်တော်တို့လည်း အတန်းမတက်ကြရပါ။

NCGUB ယှဉ်ပြိုင်ခြင်းသည်အဓိက (သို့မဟုတ်) အဝေးရောက်အစိုးရ https://dr-tint-swe.blogspot.com/2021/12/ncgub.html

ကျွန်တော်တို့လိုလည်း လုပ်ကြပါ။ ကျွန်တော်တို့လိုလည်း မလုပ်ကြပါနဲ့။

ပုံ = တတိယမြောက် ကက်ဘိနက်အဖွဲ့ဝင်များ ကျမ်းသစ္စာဆိုကြခြင်း။

ဒေါက်တာတင့်ဆွေ

Comments

Popular posts from this blog

ပဲ နဲ့ ဘဲ ဋီကာ

၁။ ပဲမှန်သမျှ ဘဲလား ဆရာခင်ဗျ အငြင်းအနေနဲ့မှ ဘဲ သုံးရတာလားဗျ ခွဲခြားမသိလို့ပါဆရာ ၂။ ဆရာခင်ဗျာ 'ပန်းပန်လျက်ပဲ' မှားတယ်ဆိုတော့ ပဲနဲ့ဘဲ အသုံးလေးရှင်းပြစေလိုပါတယ်ခင်ဗျာ ၃။ ပဲ နဲ့ ဘဲ သုံးတာ ပုံထဲကအတိုင်း မှန်လား မှားလား ဆိုတာ သိချင်ပါတယ် ဆရာ။ ၄။ ချောင်းအစွယ်လား ချောင်းအဆွယ်လားဆရာ မူကွဲတွေကလည်း ကွဲဘဲကွဲနိုင်လွန်း ၅။ မနက်စာ စားပဲဖြစ်ဖြစ် အဆာပြေလေးဖဲဖြစ်ဖြစ် - ဖဲဆိုတာ ဖဲရိုက်တာ။ ၆။ အထင်ကရအစားအစာ တစ်ခုဖဲလေနော် - တခုပဲ (ဘဲ) လေနော်လို့ ရေးရ။ ‘တစ်ခု’ ဆိုရင် မျိုမကျတဲ့အစားအစာ။ ဖဲဆိုတာ ဖဲရိုက်တာ။ ၇။ ငါပဲလုပ်မယ်လားဗျ ပဲ လား ဘဲ လား ဇဝေဇဝါဗျ ၈။ ပဲနဲ့ဘဲကို အမြဲမှားပါတယ် ဒါပဲလို့ပြောယင် အမှားပါလားရှင် - ပန်းပန်လျက်ပဲ မှားတယ်။ ဆိတ်အုပ်ကဗျာ။ - သူငယ်ချင်းလို့ပဲ ဆက်၍ခေါ်မည်ခိုင် မှားတယ်။ သူငယ်ချင်းလို့ပဲ ဆက်၍ခေါ်မည် ဆိတ်မ။ ဗေဒါလမ်း ညိုပြာပြာ လတာပြင်ခြေရင်း လှိုင်းတက်ရာ ဗေဒါတက်၊ လှိုင်းသက်ရာဆင်း။ ဆင်းရလဲ မသက်သာ အုန်းလက်ကြွေရေပေါလော၊ မျောစုန်လို့လာ အဆင်းနဲ့အလာ၊ ဗေဒါမ အထွေး အုန်းလက်ကြွေ သူ့နံဘေး၊ ဆောင့်ခဲ့ရသေး။ ဆောင့်ခဲ့လဲ မသက်သာ နောက်တချီ ဒီတလုံးက၊ ဖုံးလိုက်ပြန်ပါ မြုပ်လေပေါ့ ပေါ်မလာ၊ မဗေဒါအလှ တလံကွာ လှ...

ဒါပေမဲ့

  ဒါပေမဲ့ ဒါပေမယ့် ဘယ်ဟာကအမှန်လဲဆရာ - စာဖတ်ကြဖို့ လိုတယ်။ ဒါပေမဲ့ ဘယ်လိုစာအုပ်တွေကို ဘယ်လိုဖတ်ကြမလဲ။ (စာဖတ်တဲ့ အလေ့အထ - လူထုဦးလှ) - တမာရွက် နုချိန်မှာ ဆီးချဉ်သီးကလည်း ပေါ်တယ်။ တမာရွက်က ခါးတော့ အခါးကို အချဉ် ကလေးနဲ့ သတ်ပေးမှ အခါး သက်သာတယ် ဟုတ်လား။ အဲဒါ တခြား အချဉ်နဲ့သတ်ရင် ရတော့ ရတယ်။ ဒါပေမဲ့ ဇီးဆီးသီး ချဉ်ကလေးက ဆီးနံ့လေး မွှေးတယ်လေ။ (အညာနဲ့တမာ လူထုဒေါ်အမာ) - သူက မကစားတာ အနှစ် နှစ်ဆယ် ကျော်ပြီတဲ့၊ ပန်းချီဆရာတဲ့၊ မြနန္ဒာ နာမည်ကြီးလွန်းလို့၊ မြင်ဖူးကြည့်ဖူးချင်လို့ ဖဲဝိုင်းကို လိုက်လာတာဆိုပဲ။ အဖြစ်သည်းလိုက်တာ။ ယောက်ျားများ သည်လိုပဲ။ ဒါပေမဲ့ မြနန္ဒာမှာ သူတကာထက် ဘာများ သာတာရှိလို့လဲကွယ်။ (မောင် ကိုကို နှင့် မြနန္ဒာ၊ ကြည်အေး)) - ဆရာအောင်သင်းရေးတဲ့ မူရင်းစာမှာ ဒါပင်မဲ့ ဟုတ် မဟုတ် မသိပါ။ ဒါပေမဲ့လို့သာ ရေးလေ့ရှိပါတယ်။ ဒါပေမယ့်လို့လည်း ရေးတာရှိပါတယ်။ ခိုင်နှင့် ကျွန်တော် ဘဝမှာမူ နှစ်လွှာပေါင်းမှ တရွက်ဖြစ်ရသည့် စွယ်တော်ရွက်ပမာသာ ဖြစ်ခဲ့ရသည်။ တလွှာကြွေခဲ့လေပြီမင့် တရွက်မမည်လေတော့သော အထီးကျန် ဤဘဝဝယ် (တက္ကသိုလ်ဘုန်းနိုင်) ဒါပေမဲ့ မဲ့ မယ့် https://burmese-spelling.blogspot.com/2024/09/blog-post_6...

ဂဏန်းရေးနည်း သင်ပုန်းကြီး

တရာ မှာ တ​ယောက်လား တစ်ရာ မှာ တစ်​ယောက် လား ဆရာ ပို့စ် တင်ပါမည်။ ၅-၁၀ ကြိမ်လောက်တော့ တင်ပြထားပြီး။ ဂဏန်းရေးနည်း ဘတ်နည်း ပုံစံ တစ် ၁ နှစ် ၂ သုံး ၃ လေး ၄ ငါး ၅ ခြောက် ၆ ခုနစ် ၇ ရှစ် ၈ ရှစ်ကိုး ၉ တဆယ် ၁၀ Numbers မှား မမှန် လွဲ လျှာရှည် https://burmese-spelling.blogspot.com/2023/06/numbers.html Numbers ဂဏန်းရေးနည်း (၂) https://burmese-spelling.blogspot.com/2022/08/numbers.html Numbers ဂဏန်းရေးနည်း (၃) https://burmese-spelling.blogspot.com/2024/01/numbers.html ဒေါက်တာတင့်ဆွေ