Skip to main content

စာအုပ်ဟောင်းများ

စာအုပ်ဟောင်းတွေကို စပြီးကြော်ငြာတင်ရောင်းချတာ Book Plaza Collection တခုတည်းသာရှိခဲ့တယ်။ ကျွန်တော်လည်း လှမ်းမှာပြီး စာအုပ်ဟောင်းတချို့ ဝယ်ပါတယ်။ ရန်ကုန်မှာနေတဲ့ အမျိုးတယောက်ကို ခိုင်းရတယ်။ ၂၀၂၁ မှာ ခေတ်ပျက်တော့ နောက်ထပ်မှာချင်တာ အဆင်မပြေတော့ပါ။

အခုတော့ စာအုပ်ဟောင်းတွေ ရောင်းပေးနေတာ ဆိုင်အရေအတွက် တိုးလာပြီ။ ကောင်းတယ်။

- Than Lwin Book Plaza Collection 

- စုဆောင်းထားသမျှမြန်မာကာတွန်းရုပ်ပြလက်ရာများ 

- ကိုဟာကြီးစာပေ စာအုပ်အဟောင်းရောင်း၊ဝယ်ရေး 

- စာပေချစ်သူစာပေ  

- စာအုပ်အဟောင်းတန်း  

- အောင်သူ စာအုပ်အဟောင်းဆိုင် ၃၇လမ်း 

စာအုပ် သစ်သစ် ဟောင်းဟောင်း စာအုပ်ဖုံးနဲ့ ဖေါင့်ကြည့်တာနဲ့ မူရင်းသတ်ပုံအတိုင်းထုတ်ဝေတာလား၊ နောက်ပြင်သတ်ပုံတွေလား သိတယ်။

မူရင်းသတ်ပုံမပျက်စာအုပ်ဟောင်းတွေကို ဝယ်ယူအားပေးဖတ်ရှုကြစေချင်တယ်။ မူရင်းသတ်ပုံတွေကို ပြင်ထုတ်မှတော့ မူရင်းအချက်အလက်တွေကော အလွတ်ပေးပါ့မလား။ အမှန်တွေကို မှားအောင်ပြင်ထားကြနိုင်တယ်။ မလုပ်ကောင်းပါ။

မဂ္ဂဇင်းအဟောင်းတွေမှာပါတဲ့ စာတွေသာမက ကဗျာတွေလည်း အတော်ကောင်းတယ်။ ကျွန်တော်ကတော့ အဲလိုစာအုပ်ဟောင်းတွေဟာ မြန်မာစာပေသမိုင်းမှာ ဒုတိယမြစေတီကျောက်စာလို့ သတ်မှတ်ပါတယ်။

ဆဋ္ဌသံဂါယနာတင် ပါဠိ-မြန်မာပြန်ကျမ်းတွေကို အကြိမ်ပေါင်း မရေမတွက်ပြန်ရိုက်ရတယ်။ ကျွန်တော့်သား တယောက်က ၂၀၁၆ ခုနှစ်က တစုံမှာယူတယ်။ မူရင်းသတ်ပုံတွေအတိုင်း ပြန်ရိုက်တာ ရတယ်။ အဲဒါဟာ အကောင်းဆုံးနမူနာ ဖြစ်တယ်။ တရားစာတွေကို သတ်ပုံပြင်လို့ ကုသိုလ်ပိုမရတဲ့အပြင် ပြောင်းပြန်ဖြစ်မလား စိုးရိမ်တယ်။ မနှစ်က နောက်သားတယောက်က မှာယူတဲ့ ငါးရာ့ငါးဆယ်ဇာတ်ဝတ္တု ၆ အုပ်ကျတော့ သတ်ပုံပြင်တွေ ဖြစ်နေပြန်ရော။ ဆယ်တန်း (၁၉၆၄-၆၅) မှာသင်ခဲ့ရတဲ့ ဦးပုညဝတ္တုလေးပုဒ်လောက် တန်ဘိုးမထားနိုင်ပါ။

မြန်မာပြည်မှာ သတ်ပုံမှားအောင်ပြင်ပြီး စာအုပ်ပြန်ရိုက်ခြင်းအပါအဝင် စွဲနေတဲ့ မကောင်းတဲ့ အလေ့စရိုက်တွေကို ပြင်ကြရပါမယ်။

ဒေါက်တာတင့်ဆွေ

Comments

Popular posts from this blog

ဝိဘတ်များ

ရေး မြို့ကကြိုဆိုပါ၏ နဲ့  ​ရေးမြို့မှ ကြိုဆိုပါ၏ ဘယ်ဟာအမှန်လဲဆရာ ရန်ကုန်မြို့က ကြိုဆိုပါ၏စာကို တင်တယ်။ ကွန်မင့်တွေလည်း များတယ်။ မက်စင်ဂျာကနေလည်း လာတယ်။ တချို့က နားမလည်။ အမှားကိုသာ မှန်တယ်ထင်ပြီး ရေးကြတယ်။ မတတ်နိုင်။ မှ နဲ့ က ကို ၂၀၁၇ ကတည်းက တင်ပြထားပြီးပါပြီ။ ကို နဲ့ အား လည်းရေးထားတယ်။ ရ နဲ့ က မှားနေကြပြန်တယ်။ နာမ်၊ နာမ်စားတို့၏ နောက်၌တည်၍ ၄င်းတို့သည် ကတ္တားဖြစ်သည်၊ ကံဖြစ်သည် စသည်ကိုလည်းကောင်း၊ ကြိယာ၏ နောက်၌တည်၍ ၄င်းကြိယာ၏ ကာလနှင့် အမျိုးအစားကို လည်းကောင်း ဝေဖန်ပိုင်းခြားပြသော စကားလုံးကို ဝိဘတ်ဟု ခေါ်သည်။ ဝိဘတ် (၂) မျိုး ရှိသည်။ ၁။ နာမ်ဝိဘတ် ၂။ ကြိယာဝိဘတ် နာမ်ဝိဘတ် နာမ်၊ နာမ်စားတို့၏ နောက်၌တည်၍ ၄င်းတို့သည် ကတ္တားဖြစ်သည်၊ ကံဖြစ်သည် စသည် ဝေဖန်ပိုင်းခြားပြသော ဝိဘတ်ကို နာမ်ဝိဘတ်ဟု ခေါ်သည်။ နာမ်ဝိဘတ် (၁၇) မျိုး ရှိသည်။ 1. ကတ္တားဝိဘတ် 2. ကံဝိဘတ် 3. ထွက်ခွာရာပြဝိဘတ် 4. ရှေးရှုရာပြဝိဘတ် 5. ဆိုက်ရောက်ပြဝိဘတ် 6. အသုံးခံပြဝိဘတ် 7. အကြောင်းပြဝိဘတ် 8. လက်ခံပြဝိဘတ် 9. နေရာပြဝိဘတ် 10. အချိန်ပြဝိဘတ် 11. ပိုင်ဆိုင်ခြင်းပြဝိဘတ် 12. လိုက်လျောပြဝိဘတ် 13. ယှဉ်တွဲပြဝိဘတ် 14. ခွဲထုတ်ရာပြဝိဘတ် 15. ရည်စူးချက်ပ

ပဲ နဲ့ ဘဲ ဋီကာ

၁။ ပဲမှန်သမျှ ဘဲလား ဆရာခင်ဗျ အငြင်းအနေနဲ့မှ ဘဲ သုံးရတာလားဗျ ခွဲခြားမသိလို့ပါဆရာ ၂။ ဆရာခင်ဗျာ 'ပန်းပန်လျက်ပဲ' မှားတယ်ဆိုတော့ ပဲနဲ့ဘဲ အသုံးလေးရှင်းပြစေလိုပါတယ်ခင်ဗျာ ၃။ ပဲ နဲ့ ဘဲ သုံးတာ ပုံထဲကအတိုင်း မှန်လား မှားလား ဆိုတာ သိချင်ပါတယ် ဆရာ။ ၄။ ချောင်းအစွယ်လား ချောင်းအဆွယ်လားဆရာ မူကွဲတွေကလည်း ကွဲဘဲကွဲနိုင်လွန်း ၅။ မနက်စာ စားပဲဖြစ်ဖြစ် အဆာပြေလေးဖဲဖြစ်ဖြစ် - ဖဲဆိုတာ ဖဲရိုက်တာ။ ၆။ အထင်ကရအစားအစာ တစ်ခုဖဲလေနော် - တခုပဲ (ဘဲ) လေနော်လို့ ရေးရ။ ‘တစ်ခု’ ဆိုရင် မျိုမကျတဲ့အစားအစာ။ ဖဲဆိုတာ ဖဲရိုက်တာ။ ၇။ ငါပဲလုပ်မယ်လားဗျ ပဲ လား ဘဲ လား ဇဝေဇဝါဗျ ၈။ ပဲနဲ့ဘဲကို အမြဲမှားပါတယ် ဒါပဲလို့ပြောယင် အမှားပါလားရှင် - ပန်းပန်လျက်ပဲ မှားတယ်။ ဆိတ်အုပ်ကဗျာ။ - သူငယ်ချင်းလို့ပဲ ဆက်၍ခေါ်မည်ခိုင် မှားတယ်။ သူငယ်ချင်းလို့ပဲ ဆက်၍ခေါ်မည် ဆိတ်မ။ ဗေဒါလမ်း ညိုပြာပြာ လတာပြင်ခြေရင်း လှိုင်းတက်ရာ ဗေဒါတက်၊ လှိုင်းသက်ရာဆင်း။ ဆင်းရလဲ မသက်သာ အုန်းလက်ကြွေရေပေါလော၊ မျောစုန်လို့လာ အဆင်းနဲ့အလာ၊ ဗေဒါမ အထွေး အုန်းလက်ကြွေ သူ့နံဘေး၊ ဆောင့်ခဲ့ရသေး။ ဆောင့်ခဲ့လဲ မသက်သာ နောက်တချီ ဒီတလုံးက၊ ဖုံးလိုက်ပြန်ပါ မြုပ်လေပေါ့ ပေါ်မလာ၊ မဗေဒါအလှ တလံကွာ လှ

အဘရောဂါ ကျဆုံးပါစေ

ဒီစာကို ခေါင်းစဉ်အမျိုးမျိုးနဲ့ အခါတရာလောက်တင်ပြီးသား။ စစ်ယူနီဖေါင်းနဲ့လူတွေ့တိုင်း အဘခေါ်ခိုင်းတာ နဝတ ခေတ်ကစတယ်။ နောက်တော့ လူတွေ့တိုင်း အဘဖြစ်လာတယ်။  ကိုယ့်အဖွားမှာ အိမ်ထောင်ဘက်တွေ များရော။ မလုပ်ကောင်းပါ။ ကန်တော့။ မြန်မာစာမှာပါ အဘရောဂါ ကူးစက်လာတယ်။ အခုဘဲ တယောက်က အဘ။ အဘအသုံးဟာ ယဉ်ကျေးမှု စသဖြင့် အရင်လူတွေရေးသလို ရေးလာပြန်တယ်။ အဘအသုံး နည်းလာပြီ။ အသစ်က Hi နဲ့ နော်။  စောစောက ထပ်မံတင်ပြသေးတယ်။ သားနဲ့ သမီး။ ကျွန်တော်၊ ကျနော်၊ ကျမ၊ ဗျ၊ ခင်ဗျ၊ ခင်ဗျာ၊ ရှင်၊ ရှင့် အသုံးတွေ ပျောက်ကွယ်လာလာတာအတွက် အင်မတန် နှမြောပါတယ်။  အဘမခေါ်ရမနေနိုင်သူတွေ ကျွန်တော့ဆီတော့ စာမရေးသားကြစေလိုပါ။ အခေါ်ခံချင်သူတွေ အများကြီး။  သူများကိုအဘခေါ်သူတွေ ကြီးလာရင် အဘလိုလုပ်ကြလိမ့်မယ်။ အဘရောဂါ ပျောက်ပါစေသတည်း။ အဘခေတ် ကျဆုံးပါစေသတည်း။ ယဉ်ကျေးမှုဖြစ်တယ်၊ ဘာဖြစ်တယ် ညာဖြစ်တယ် ပြန်မရေးစေလိုပါ။ ဆရာဝန်ကို ဆရာလို့ မခေါ်ချင်သူတွေလည်း မမေးကြစေလိုပါ။ ဒေါက်တာတင့်ဆွေ